LCHF

Nu har jag gått på LCHF i en vecka och en dag! Har haft lite huvudvärk och trätthet i veckan men det börjar att ge sig nu och börjar känna mig piggare och inte lika uppblåst. Sen att vågen redan visar -4kg gör inte saken sämre heller :)
Har inte ens ett sug efter ris, pasta, potatis, bröd eller andra kolhydrater vilket känns jättebra. Det enda jag saknar att att kunna reda såser. Men då finns ju äggula. Kanske inte lika bra men det får gå :)

Andra advent i söndags också.. Sjukt vad fort tiden går. Och i lördags blev lilla älskade Sixten en månad! Tiden går för fort. Fast samtidigt kanske det är ett tecken på att man trivs och har kul? :)


Frukost - Avocado och keso


LCHF bröd - Oopsies


Nu lär jag duscha efter träningen, sen ska jag ner på stan och träffa min karl :)

Kommentarer

Kommentera:

Vem?:
Spara uppgifterna?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Se så, ut med det bara:

Trackback
RSS 2.0