Oh na na, what's my name?

Nu va det bara 2 dagar sen sist jag uppdaterade. En eloge till mig eller?

Är ledig imorgon så ikväll har jag passat på och städat, lagat mat och diskat. Så imorgon ska jag tillåta mig själv att bara ligga i soffan hela dagen. Uuunderbart!! Spela in massa på tv och bara blänga. Kanske blir en promenad också om det inte blåser för mycket bara.

Och som vanligt har jag lite produkter att tipsa om ;)
Som ni vet så har jag gått från röd till blond. Så det har slitit ganska så mycket på mitt hår. Och måste därför ha bra produkter för att vårda och reparera. L'oréal är en grym serie! Och vi hade en liten säljtävling på jobbet så då kammade jag hem dessa proddisar:

Silverschampo, ja. Det vet väl alla vad det är till för. Ta bort gula pigment och få en kallare ton. Sen har vi Force Vector-serien, för sprött och skadat hår. Som jag har! Schampo, balsam och inpackning. Det enda minuset med den serien är att den luktar lite starkt. Eller jag tycker det i alla fall. Men det är de verkligen värt för man känner redan efter första tvätten att håret har blivit bättre. Sen är det Vitamino Color-serien. En inpackning för färgat hår. Luktar sommar! Skulle seriöst kunna duscha endast för att mitt hår skulle lukta som denna inpackning. Schampot och balsamet har jag hemma sedan innan, och självklart luktar dom lika gott.

Sen är ju vintern här nu också. Och då blir alltid min vanligtvis torra hy och hårbotten ännu torrare än vanligt. Så då måste jag komplettera mitt vanliga schampo med detta schampo från Kérastase. Detta schampo är för torr och irriterad hårbotten men normala längder. Finns även en till sort, även den för torr och irriterad hårbotten, men för torra längder. Och det är den sistnämnda som jag egentligen brukar använda. Men den va slut på salongen när jag skulle köpa hem den så det fick bli denna istället. Är ju exakt lika bra för hårbotten ändå!

Om det kliar i hårbotten för att den är torr, så ska ni ha denna produkt. Det slutar klia redan efter första tvätten.

Sen måste jag bara visa sötaste bilden på pupskatten:

Kanske skulle bli ett egengjort julkort av detta?

Och jaaaa, jag vet. Jag har redan satt upp julgardiner och stakar. Men jag är inte ledig i helgen så hinner inte göra det då. Sen kliade det kanske lite väl mycket i fingrarna....... :) Men mysigt är det ju!

Nu ska jag krypa ner i sängen med boken, fotvärmaren, älsklingen och katterna!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera:

Vem?:
Spara uppgifterna?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Se så, ut med det bara:

Trackback
RSS 2.0