Jag är så yeah yeah, wow wow

Hoppsan... Nu va det visst lite längesen som jag skrev igen. Så det kommer nog att bli en och annan bild i detta inlägget. Måste ju visa massa saker som hänt, massa nya produkter som jag har blivit förälskade i och massa annat. Så håll i hatten!

Kan ju börja med lite helt underbart fantastiska produkter från Wellas nya serie Care som nyligen kommit ut på marknaden. Va ju i Stockholm på lanseringen, grymt kul kväll med massa frisörer, god mat, helt fantastisk show och ja... Kan inte beskriva den kvällen med ord. Och produkterna då? Ja, dom är lika fantastiska dom också. Luktar underbart, konsistensen är hur härlig som helst och man känner verkligen vården. Det är vad jag kallar kärlek.

Här är en värmande inpackning som blir varm när den kommer i kontakt med vatten. Sen att den endast ska vara i håret 30 sekunder gör ju inte saken sämre. Sen har vi det reparerande hår elixiret som man antingen har i handdukstorkat hår eller som en avslutande finish i torrt och färdigstylat hår. Luktar gudomligt och har blivit en produkt jag knappt kan leva utan. Sen att den skyddar och reparerar på samma gång gör ju inte saken sämre.


Sen har vi mina andra favoriter. Schampo, balsam och inpackning för färgat hår. Har alla hemma i badrummet förutom inpackningen. Men den tillkommer snart den med. Och ja, vad ska jag säga? Haha, behöver jag säga att jag kärlekar de här produkterna också?

Så heeeelt klart värt att prova dessa.

Sen har jag ju även strävat efter att bli blond som ni kanske har läst i tidigare inlägg? Och nu är stunden kommen för rumpkulleblondinen. En lite kallare ton, kanske vill bli ännu kallare sen med. Vem vet :P Men tillsvidare ser jag ut såhär i skallen:

Är jättenöjd med färgen :)


Mitt Wella-pass från lanseringen :)

Ja, det blev ett till inlägg tillägnat hår. Men kan inte hjälpa det :D
Nu ska jag snart nuffsa. Ha en bra kväll,


Kommentarer
Postat av: vesingen.

men wiee vad jag vill testa dom dar produkterna speciellt nar du marknadsfor dom sa val ^^

och shiiiiiiiiit vad fin harfargen var! men jag saknar att skada din vackra nuna ocksa. du maste ju ta ett kort framifran sa man far se dig ocksa! <3

2010-11-22 @ 10:56:37

Kommentera:

Vem?:
Spara uppgifterna?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Se så, ut med det bara:

Trackback
RSS 2.0