Är det säkert att du älskar mig?

Nu var det faktiskt inte så jätte längesen som jag bloggade mot uppehållen innan. Ganska bra av mig faktiskt.

Jaha, vad har hänt sen sist då? Har fått jobb som frisör-trainee på Nikita Hair i marieberget. Bästa jobbet i mitt liv känns det som. Jobbade första dagen igår. Hade 5 stycken kunder. Gick hur bra som helst. Trivs hur bra som helst där. Känns lite som att jag fått mitt drömjobb :)


Fick med prov på en ny produkt som kommer till Sverige snart :) En ny sorts brun utan sol som inte ska lukta, lämna ränder och heller inte göra så att man blir orange. Så hade tänkt testa denna ikväll och sen lägga upp resultatet här. För vad passar inte bättre än att visa såna här saker på vitast.se? En tjej på salongen hade testat denna och redan efter 2 insmörjningar såg hon ut att ha varit i Thailand 4 veckor :) yeeey!


Firade även älskade Sarah i lördags. Fast jag va tvungen att ge mig av tidigt för att jag skulle jobba på söndagen. Så åkte med älsklingen och våran nyinköpta tv i snöstormen (största tvn.se dessutom). Tyckte att ratten skakade lite väl mycket, men tänkte att det kanske var vägen som gjorde det. Så på söndagen när jag skulle till jobbet och körde på motorvägen så skakade ratten fortfarande en massa och det kändes som att nått av hjulen satt snett. Så när jag kommit fram och parkerat så går jag ut och känner på däcken, och ena framdäcket sitter alldeles lös och alla skruvar är urskruvade och sitter så löst så att jag kunde skruva bort dom med bara händerna. Tur att det inte var längre till jobbet... Då hade jag nog inte skrivit detta inlägg nu :(

Och nu har även älskade Kalles låt kommit ut på youtube :D

Har lyssnat non-stop i nån timme nu. Sötaste nånsin!!

Nu ska jag göra mig iordning, sen ner på stan och handla present till svärfar och hämta min älskling från jobbet <3


Hörs hej med sig!

Kommentarer
Postat av: Coola ola

haha, zappade bara förbi när den där låten spelades och både jag och Vera reagerade bara "aaaaw, som en liten kär klump" xD

2010-03-11 @ 14:17:46

Kommentera:

Vem?:
Spara uppgifterna?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Se så, ut med det bara:

Trackback
RSS 2.0