Från och med du

Ja, till och med jag har fastnat för den låten. Dock lite väl mycket senare än alla andra. Men bättre sent än aldrig ;)
Nu sitter jag här i vår skönaste soffa med en skål morötter och en kopp te, och älsklingen ligger och pluggar.

Nyttigt och gott :)

Blir nog en vända hem till Avesta snart framöver också. Måste säga hej då till lillebror, som kommit in på universitetet i Luleå och flyttar innan 16e augusti. Och sen måste jag ju även ta avsked av den gudomliga skönheten, Carolina Dellen aka Vesa :Ö Kommer bli tomt. Känns som att alla åker iväg till olika kontinenter här i världen.

Snart ska vi köpa diskmaskin också. Kan knappt bärga mig. Ska bli så skönt att slippa diska för hand. Blir så torr om händerna av allt diskmedel. Och så slipper man ju slösa så mycket onödig tid på en massa disk :)

Ja, det var nog allt för nu.
Eller.....detta klipp kan jag nog allt slänga med.
Hahahah, roligaste ever!!



Nattinuffs, hörs heeej!!

Kommentarer

Kommentera:

Vem?:
Spara uppgifterna?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Se så, ut med det bara:

Trackback
RSS 2.0