When your body is talking

Nu sitter jag här och bloggar igen. Har ju blivit lite duktig med det igen kan jag tycka. Sitter och kollar på lite lägenheter. Vill så gärna flytta härifrån! Orkar inte med våra grannar eller detta område längre. Förhoppningsvis får vi svar på intresseanmälningar nästa vecka. Så håll tummarna :) Skulle vara underbart att i alla fall få flytta innan jul!

Får semester på måndag också. Ska bli skönt. Hoppas på lite sol och ganska mycket regn. Det är så mysigt! Blir som sagt en sväng till Gagnef och bara mysa. Sen blir det att jobba en vecka till och sen blir det en semestervecka till. Då ska vi vara Smuffel-vakter. Saknar min lilla Smufflan.


Och i min saknad så lägger jag ut en bild på skäggiga Dexter :)
Han är inte så farlig som han ser ut. Han är rätt söt när man lärt känna honom.
Och på bilden är han ju lite arg också. Jaaa, dum-Fredrik som glömde mata :(

Nu blir det sängen
Nattinuffsan!

Kommentarer

Kommentera:

Vem?:
Spara uppgifterna?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Se så, ut med det bara:

Trackback
RSS 2.0