On melancholy hill

Om ca en och en halv vecka är det semester. Ska bli skönt att vila upp sig lite känner jag. Blir stugan i Gagnef då som sagt. Sen blir det nog lite turer här och var därifrån. Myspys! Hoppas på lite sol också. Fast inte för mycket och inte för varmt. Sen får det mer än gärna regna lite då och då också. Älskar regn!

Förra veckan (tror jag det var) så kom det små sommarpresenter till oss på jobbet. En kub med 4 olika nagellack i från Essie. Det är serri dom bästa nagellacken jag någonsin testat. Är ju väldigt mycket med händerna i vatten osv på jobbet och hemma är jag ju vaskedame så nagellacket brukar ju sitta en dag. Om jag har tur. Men inte denna gång. Efter 4 dagar (!) så började det att lossna lite vid topparna. Huuur läckert som helst. Så det kan jag verkligen rekommendera att prova på.

Fick i färgerna rosa, aprikos, grön och lilametallic.

Har även vunnit 4 till nagellackspaket från Essie genom en säljtävling via jobbet. Spännande att se vilka färger det kan vara :)

On melancholy hill är förövrigt en aaaaaasabra låt med gorillaz. Sök upp och lyssna :)

Kommentarer

Kommentera:

Vem?:
Spara uppgifterna?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Se så, ut med det bara:

Trackback
RSS 2.0