Faller jag nu går jag sönder

Då var det semester då. Härligt! Passade på att inviga min semestervecka med en storstädning av lägenheten. Allt utom fönsterputsning, som får vänta tills flytten. Eller flytten som jag hoppas äger rum inom en snar framtid. Och på tal om städning så har jag helt glömt bort att visa min fina dammsugare som jag fick utav pappa och mamma när jag fyllde år. Va ju ett tag sen, men bättre sent än aldrig :)

Och rent blir det vill jag lova!

Sitter och pratar om ett gammalt samme som jag och Vesa hade för ett tag sen. Hahahaha. Vi är väl för roliga!!
Kommer sakna dig massor !! :(

Nej, nu ska jag hänga lite tvätt sen blir det soffmys.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: vesingen.

haha väääääääääärldens bästa samtal, alla kategorier! :Ö:Ö

bästa vi <3

kommer sakna dig med massor!! men tiden kommer gå fort och vips så är det 2011 och vi kan ses igen :D

2010-08-17 @ 03:15:17
URL: http://singlala.blogg.se/

Kommentera:

Vem?:
Spara uppgifterna?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Se så, ut med det bara:

Trackback
RSS 2.0