Dum av dig

Nyss kommit hem från jobbet. Varit en lugn dag, va nog för det fina vädret tidigare idag. Toppade mitt hår idag och klippte lugg. Det behövdes vill jag lova! Så om 10-12 veckor blir det en toppning till. Vill spara ut det lite längre :)
Passade även på att köpa med mig det efterlängtade schampot som varit slut men som äntligen kom idag. Mot känslig hårbotten och torra längder (finns även för normala längder). Är ju ganska känslig av mig i övrigt, så även min hårbotten. Men nu ska jag äntligen få bukt med den med hjälp av Kerras superprodukter!

Så nu ska det äntligen bli ordning i hövvet!

När jag ändå är igång så måste jag ju även passa på att tipsa om ett serum från Loréal. För slingat hår, men jag tycker att det passar lika bra på hår som inte är slingat. Det är bara att när man har slingat så hjälper det till att framhäva slingeffekten. Man använder den antingen i handdukstorkat hår eller som slutfinish efter t.ex användning av plattång. Håret luktar gudomligt, blir supermjukt och inte sådär frissigt som det ibland blir av plattningen. Och för att inte tala om glansen!! Verkligen att rekommendera!


Är så mycket produkter som jag vill ha! Men jag tar lite i taget :)


Nu ska jag åka och hämta älsklingen på jobbet sen blir det mat!
Hade så bra,

Kommentarer

Kommentera:

Vem?:
Spara uppgifterna?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Se så, ut med det bara:

Trackback
RSS 2.0