Bumpy ride

Är ledig idag. Känns bra. Fast hade varit skönt med 2 dagar i rad ledig, så att man hinner slappna av mer. Har varit duktig idag. Rotat fram mina dammiga promenadskor (egentligen joggingskor, men vem orkar?) Så för mig blir det prommeskor. Nu är det dags att ta tag i livet igen. Har lagt på mig nått kilo känns det som. SUUUCK!

Skulle vara skönt att gå till gymmet också. Men känner att jag varken har tid eller råd. Så ska köpa hem några hantlar istället och köra lite hemma. Krävs lite mer diciplin då, men det ska gå bra. Hoppas jag. Satsar i alla fall på beach 2012! Kan jag ta det i lugn takt och slipper bli så jävla besviken på mig själv. Jag ska inte ha nån speciell diet. Bara äta mindre och röra mig mer. Så kommer nog gå sakta men säkert fram. Hoppas jag. Så jobbigt med alla sug efter sötsaker hela tiden bara. Tur att det finns morötter :)

Ska snart hänga lite tvätt och småplocka lite i lägenheten. Finns inte så mycket att plocka med bara. Diskade igår kväll och städa gjorde älsklingen i förrgår. Men bädda sängen kan jag allt göra. Byta sängkläder med, eftersom att Fredrik tycker att de sängkläderna vi har nu luktar svett!!! (pga sköljmedlet, som förövrigt är min favoritdoft) Eller jag tror att det är mitt favvo som det är tvättat i. Har ju 5 olika dofter att välja mellan, ääälskar ju alla dess dofter. Och svettlukt kan det inte vara då vi böt för 3 dagar sen. Karlar och deras luktsinnen alltså.

Ska iväg till Ikea sen också när Älsk har slutat. Lär införskaffa en ny kudde :)

Kommentarer

Kommentera:

Vem?:
Spara uppgifterna?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Se så, ut med det bara:

Trackback
RSS 2.0