Hör du kärlekens alla tooOOoner?

Nu var det ju ett tag sen sist som jag bloggade... IGEN! Jag har blivit så dålig den senaste tiden på det. Får hoppas på att mitt bloggbegär snart kommer tillbaks.
Just nu sitter jag i alla fall hemma i vår nya, underbart sköna soffa. Nyss hemkommen från Jensens där älsklingen bjöd på mat :) Godaste! Men mättast på jorden blev jag allt. Passar bra att vara en jäsarnas jäs ikväll med andra ord.
Skönaste soffan på jorden. Och finaste. Inget läder här inte!!

Sen så har jag även gått och blivit redhead, som jag trivs mycket med att vara.
Finaste färgen. Tack Sandra <3

Va ju så längesen som jag skrev så är svårt att komma på allt som hänt. Men soffan och mitt röda hår är väl det som hänt.
Trivs superbra på mitt jobb också. Helt underbara kollegor och ett underbart jobb :)
Nu ska jag mysa med älsklingen igen.
Hade bra,

Kommentarer

Kommentera:

Vem?:
Spara uppgifterna?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Se så, ut med det bara:

Trackback
RSS 2.0