I love the energy you radiate

Praktik idag med. Stod i butiken fram till lunch, sen tog jag med Hellen till Åhléns. Gick och kollade på alla möjliga märken och provade skuggor, foundation och allt möjligt. Provade även en helt underbar mascara. Den ska bli min! Det är den nya vibrerande mascaran från Lancôme.

Visserligen så är den väl lite dyrare, men samtidigt så innehåller den mer mascara, så det jämnar ju ut sig i slutändan. Känner att det är dags att uppdatera min egen sminkväska lite. Speciellt nu när alla vårkollektioner kommer in, MUMS!

Och ikväll blir det 3 toppenprogram på femman! Först Roomservice (mötte förövrigt Johnnie och Mattias utanför skolan imorse), sen börjar Fråga Olle och senare inatt blir det Outsider, men det får jag nog spela in om det ska bli nåt tittande på det. Kul kväll ska de bli. Fotbad och ansiktsmask på det? Jo tack!

Och nu på lördag är det ju Earth Hour också, då ska jag släcka! Om jag kommer ihåg det. Jag gillar mjölkförpackningarna.

Kan de inte alltid vara svarta?

Kommentarer
Postat av: vesingen

läckert att skryta om att du sett dom dööö. jag blir hur som haver ikke avundsjuk



och jaadå jag vill också alltid ha dessa läckra mjölkförpackningar :Ö



det var allt jag hade på hjärtat för tillfället, hörs heeej!

2009-03-26 @ 19:48:08
URL: http://singlala.blogg.se/

Kommentera:

Vem?:
Spara uppgifterna?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Se så, ut med det bara:

Trackback
RSS 2.0